Bemutatkozás

Sziasztok!

Boginak hívnak, és azért hoztam létre ezt a blogot, hogy megoszthassam a véleményeimet könyvekről és filmekről. Nagyon szeretek olvasni és filmeket nézni, és körülbelül egy éve kezdtem el kritikákat, ajánlókat írni róluk, ezért gondoltam, hogy komolyabban is foglalkozhatnék ezzel.

Korábban már rövid véleményeimet egy instagram oldalon tettem közzé, így ha kíváncsiak vagytok rá, ugyanezen a néven ott is megtalálhattok.

Ezen a blogon hosszabb terjedelmű írásokat szándékozok közölni. Korábban még sosem csináltam ilyesmit, így a hiányosságokért elnézést kérek, mindenesetre igyekszem minél többet foglalkozni vele.
Remélem érdekesnek találjátok majd az írásaimat, és tudok majd segíteni könyvekkel, filmekkel kapcsolatban.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Minden egy esküvővel kezdődik, majd minden egy esküvővel zárul...

Könyv a csodákról - Tökéletlen szentek

Olvasás 24 órán keresztül? - Readathon élménybeszámoló