A Bookstagram


A Bookstagram
Ebben a bejegyzésem a bookstagramról lesz szó, illetve arról, hogy én hogyan kezdtem el mindezzel foglalkozni.

Mi is az a bookstagram?

A bookstagram az instagram egy része. Azok a felhasználók alkotják, akik könyvekkel, olvasással kapcsolatos tartalmat osztanak meg. 
Pár a saját képeim közül:





Olyan közösség, melynek tagjai – hasonló érdeklődési körük révén - könnyen megtalálják egymással a közös pontot, így mindenki segítőkész, barátságos.

Honnan jött az ötlet, hogy csatlakozzak?

Az egyik ismerősöm bátorított, mert már egy jó ideje fontolgattam, hogy létrehozok egy oldalt, de valahogy sosem jutottam el odáig. Rátaláltam egy bookstagram oldalra, ami inspirált, végül eldöntöttem, hogy én is szívesen foglalkoznék hasonlóval. Így 2018 októberében elindítottam az oldalt. Akkor még nem is sejtettem, hogy ez a közösség ilyen hatalmas. Akkor jöttem rá, hogy mennyi magyar részese ennek az egésznek, és boldoggá tett, hogy ennyien szeretnek olvasni.

Hogy kezdtem el blogolni?

Innen már csak egy lépés volt a blogolás, amihez szintén más bookstagrammerek hozták meg a kedvemet, így elhatároztam, hogy belevágok. Fel is töltöttem pár bejegyzést, viszont rövidesen számtalan tennivalóm akadt, így fel kellett függesztenem az írást, de az oldalt nem állt szándékomban megszüntetni. Most, hogy elkezdődött a nyári szünet, szerencsére visszatérhettem az íráshoz, és igyekszem bepótolni az elmaradt időt.

Miért szeretem csinálni?

Több, mint fél éve már, hogy bookstagrammerként tevékenykedem, a blogomat pedig nagyjából fél éve hoztam létre, de csak pár hónapot töltöttem a felületen aktívan. Rengeteg emberrel ismerkedtem meg ezalatt az idő alatt, és hamar rájöttem, hogy nem számít a követők és like-ok száma. A bookstagram lényege, hogy az azonos hobbit űző emberek egymásra találjanak, együtt osztozzunk az olvasás élvezetében és szépségében. Általa megoszthatjuk egymással véleményeinket, gondolatainkat egy-egy könyvről, ami segítséget is nyújthat másoknak a választásban.


Ha bárki úgy érzi, hogy szívesen csatlakozna a könyvimádók csoportjához, csak ajánlani tudom a bookstagramot. Fontos, hogy ne féljetek megosztani másokkal a hobbitokat, az olvasás iránt érzett szereteteteket, mert biztosíthatok róla mindenkit, rengetegen vannak még rajtatok kívül, akik ezt megértik. 💋💕

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Minden egy esküvővel kezdődik, majd minden egy esküvővel zárul...

Könyv a csodákról - Tökéletlen szentek

Olvasás 24 órán keresztül? - Readathon élménybeszámoló