Nyári olvasási tervek


Nyári olvasási tervek

Kitört a nyári szünet! Rengeteg programot szerveztem magamnak, viszont még így is sok időt fogok tölteni pihenéssel és természetesen olvasással. Ebben a bejegyzésben felsorolom azokat a könyveket, amelyeket mindenképpen el szeretnék olvasni nyáron.

          1.   J.K. Rowling: Harry Potter sorozat
A filmeket már számtalanszor láttam, azonban nemrég elolvastam az első részt angolul, és sokkal közelebb kezdtem érezni magam a történethez, szereplőkhöz. Úgy döntöttem, hogy az egész sorozatot elolvasom, méghozzá angolul, akárcsak az első kötetet. Ez egy remek lehetőség, hogy többet foglalkozzak az angol nyelvvel, miközben egy számomra nagyon kedves történetet ismerek meg közelebbről.


          2.   Erin Watt: Royal család sorozat
Annyi kiváló értékelést olvastam már a sorozatról, hogy úgy döntöttem, itt az ideje az elolvasásának. Az első részen már túl is vagyok, és nagyon elégedett vagyok vele. A második résszel hamarosan végezni fogok, és a harmadik könyv befejezése után tudok majd átfogó véleményt mondani.

          3.   Szélesi Sándor: Kincsem
A könyvet a Könyvhét alkalmából szereztem be, és bár nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar sorra kerül, izgatottan várom, mit nyújt majd a regény. Sokáig nem is tudtam, hogy létezik belőle könyv, csak a filmes adaptációját ismertem, ami nagy port kavart az elmúlt években.


          4.  Rupi Kaur: Tej és méz
Szintén a Könyvhéten vásároltam a verseskötetet, ami szerte a világon nagy népszerűségnek örvend. A kötetben gyönyörű illusztrációk teszik szemléletesebbé a verseket, amiket alig várom, hogy elolvashassak. Számos képet tervezek készíteni a könyvről, amiket az instagram oldalamon majd láthattok is.



Egyelőre ennyit gyűjtöttem össze, valószínűleg ennél több könyvre fog sor kerülni, tervben vannak például regények Agatha Christie-től és Colleen Hoover-től is, de valószínűleg elleszek egy darabig a fent említett könyvekkel és sorozatokkal.

Mindenkinek élményekben és olvasásban gazdag nyarat kívánok!🌼🔆🌞

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Minden egy esküvővel kezdődik, majd minden egy esküvővel zárul...

Könyv a csodákról - Tökéletlen szentek

Olvasás 24 órán keresztül? - Readathon élménybeszámoló