Mit olvastam ebben a félévben?


Mit olvastam ebben a félévben?
Gyorsan elrepült ez a hat hónap. Nagyon sok minden történt velem eddig 2019-ben, és az év feléhez érkezve elmondhatom, hogy többnyire elégedett vagyok. Úgy döntöttem összeszámolom, hogy mennyi könyvet és pontosan hány oldalt sikerült elolvasnom ez alatt az idő alatt.

Ebben segítségemre volt az olvasónaplóm, amit egész évben vezettem. Mindig beleírok minden könyvet, amit elkezdtem és befejeztem, és minden hónap végén írok egy összegzést. Ugyanezt megcsinálom negyedévente, és most összesítettem a félévi teljesítményemet.

Olvasónaplóm

35 darab könyvet olvastam el, ami majdnem 13 000 oldalt jelent, pontosan 12 901-et.

Nagyon büszke vagyok magamra, szerintem még sosem olvastam ennyit, mint ebben a félévben, és összességében elmondhatom, hogy emellett a hobbi mellett semmi sem szorult háttérbe. Úgy értem el ezt a számot, hogy minden másra jutott időm (iskola, barátok, család, edzés stb.) Számomra ezért is bír ilyen nagy jelentőséggel mindez.

A legkedveltebb olvasmányom Patrick Ness Chaos Walking sorozata volt, az előző blogbejegyzésben olvashattok erről a trilógiáról.




A legkevésbe az Úri muri tetszett Móricz Zsigmondtól, ami egy szépirodalmi regény, viszont régies nyelvhasználata, hosszú (számomra unalmas és értelmetlennek tűnő) párbeszédei és leírásai egyáltalán nem szórakoztattak.

Elolvasott sorozatok:
  • Kerstin Gier – Silber trilógia
  • Patrick Ness – Chaos Walking trilógia
  • Erin Watt – Royal család trilógia





Egy verseskötet olvastam, Rupi Kaur-tól a Tej és mézet, ami hihetetlenül tetszett.

Két novellás kötet is szerepel az elolvasott könyvek listáján, Janne Teller-től a Minden és Örkény István Egyperces novellái, bár azt még nem fejeztem be teljesen.



A félév során egyik új kedvenc írómmá nyilvánítottam Agatha Christie-t, aki egyből belopta magát a szívembe, pedig még csak három regényét olvastam.

Így tudnám összefoglalni ezt a januártól júniusig terjedő időszakot, ami az olvasási teljesítményemet illeti. Remélem, mindenki elérte a célját, és újult erővel indulunk neki 2019 második felvonásának.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Minden egy esküvővel kezdődik, majd minden egy esküvővel zárul...

Könyv a csodákról - Tökéletlen szentek

Olvasás 24 órán keresztül? - Readathon élménybeszámoló