Könyvmolyképzős könyveim



Már egy ideje tervezgetem ennek a bejegyzésnek a megírását, de valahogy mindig más téma került előtérbe. Most azonban végre eljött az idő, hogy bemutassam nektek azokat a könyveimet, amiket a Könyvmolyképző kiadó adott ki.

          1. Colleen Hoover: Hopeless


Hatalmas kedvenc, szerintem az első könyv, amit a kiadótól és egyben az írónőtől olvastam. Nagyon nagy hatással volt rám, ez szerettette meg velem a young adult műfajt.

          2. Colleen Hoover: It ends with us


Egyből egy újabb CoHo könyv a listán, ami végképp az egyik kedvencemmé tette a szerzőt, s mélyítette bizalmamat a kiadóban is.

         3. Kerstin Gier: Silber trilógia


Egy korábbi bejegyzésben ennek a sorozatnak a befejező részét az 5 kedvenc borítóm közé soroltam, ám nem csak a kinézete kifogástalan ezeknek a könyveknek. Lehengerlő fantasy, amit örülök, hogy a polcomon tudhatok.

          4. Jenny Han: A fiúnak, akiket valaha szerettem


Kellemes olvasmány, amiről mindig a bookstagram jut eszembe, mert akkortájt olvastam, amikor elkezdtem a könyvfotózással komolyabban foglalkozni.

          5. Erin Watt: A Royal-család sorozat


Az egyik legjobb romantikus sorozat, amit valaha olvastam. Szenvedélyes, fordulatos young adult, olyan jellegzetes karakterekkel, akikkel szívesen összefutnál a való életben.

          6. Szélesi Sándor: Kincsem


Csodaszép történet egy furcsa szerelmi kapcsolatról, miközben megismerkedünk a híres magyar versenyló, Kincsem, pályafutásával.

          7. W. Bruce Cameron: Egy kutya négy élete


Ez az a könyv, amin a legtöbbet sírtam. Ez már önmagában elég sokatmondó, hiszen azok a legjobb történetek, amelyek érzelmeket váltanak ki az olvasóból, és ez a könyv nagyon megérintett engem.

         8. Maggie Stiefvater: Hollófiúk sorozat


Nemrég fejeztem be a sorozat harmadik részét, és én rendkívül elégedett voltam vele. Imádtam a karaktereket, a történet menetét, a finom humort, egy igazi fantasy sorozatot olvashattam.

          9. Rick Riordan: Percy Jackson 1. – A villámtolvaj


Egy antikváriumból szereztem be ezt a kötetet, ami – bár nem az én korosztályomnak szól – nagyon tetszett nekem. Szülőként biztosan megmutatnám a gyerekemnek, mert ez garantáltan megszeretteti a kisiskolásokkal az olvasást.

          10. Leigh Bardugo: Six of crows


A 2019-es nyaram egyik fénypontja. Hatalmas élmény volt elolvasni, minden elismerésem az íróé, hiszen hihetetlen szemléletesen írta le az eseményeket, helyszíneket. Bár furcsán hangzik, én úgy érzem, hogy igazán látványos a könyv.

     11. Rupi Kaur: Tej és méz


Egyszerűen odáis vagyok ezért a verseskötetért. Gyönyörű, őszinte gondolatokat fogalmaz meg benne a költőnő, nem is beszélve a minimalista, ám mégis kifejező illusztrációkról.

Egyelőre ennyi könyvet sikerült beszereznem a Könyvmolyképző kiadótól, de már tervezgetek újabb köteteket vásárolni. Az itt felsorolt összes történet kimagaslóan jó, épp ezért szeretnem gyarapítani a Könyvmolyképzős gyűjteményemet.💗

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Minden egy esküvővel kezdődik, majd minden egy esküvővel zárul...

Könyv a csodákról - Tökéletlen szentek

Olvasás 24 órán keresztül? - Readathon élménybeszámoló