Tedd még szebbé a decembered!

 

Végre elérkezett a kedvenc hónapom, ami nem más, mint a december. Minden évben ezt az időszakot várom a legjobban, mert imádom a karácsonyi hangulatot és az adventi készülődést. Ha szeretnétek ezt a különleges hónapot még varázslatosabbá tenni, tartsatok velem ebben a bejegyzésben, amiben elmesélem, hogy hogyan tudjátok még szebbé tenni ezeket a téli napokat.

Ha jól emlékszem, az ötlet Farkas Líviától (https://www.urban-eve.hu/) – a hihetetlenül inspiráló bloggertől - származik, aki néhány évvel ezelőtt azzal a remek kihívással állt elő, hogy decemberben minden nap örökítsünk meg valami szépet. Ez tulajdonképpen bármi lehet, egy tárgy, egy közös családi kép, egy fotó a kisállatodról, semmi további kritériuma nincs, a lényeg, hogy te szépnek lásd. Ez a projekt egyből megfogott engem, az utóbbi három évben minden decemberben teljesítettem.

Lenyűgözően megváltoztatta a mindennapi hangulatomat és gondolkodásmódomat az, hogy kerestem a szép dolgokat, felfigyeltem egészen apróságokra, amik boldoggá tettek, pedig normál esetben elsiklottam volna felettük. Ettől vált a legboldogabb hónapommá a december. Mióta először megcsináltam a kihívást, észrevettem, hogy ezt a pozitív hozzáállást sikerült átmentenem az év további részére is, és bár nem dokumentáltam a „napi szépeket”, fejben számon tartottam őket. Decemberenként mindig izgatottan várom, hogy újból belekezdhessek a kihívásba, mintegy emlékeztetőként, hogy rengeteg jó dolog vesz minket körül, csak észre kell vennünk őket!

Ha meghoztam a kedveteket, vágjatok ti is bele ebbe a kalandba, nem fogtok csalódni benne, osszátok meg velem instagramon, ha bevált nektek ez a program!

Hogy szemléltessem, hogyan kell elképzelni ezt a kihívást, megmutatom nektek a tavalyi decemberem kedvenc "napi szépjeit"!















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Minden egy esküvővel kezdődik, majd minden egy esküvővel zárul...

Könyv a csodákról - Tökéletlen szentek

Olvasás 24 órán keresztül? - Readathon élménybeszámoló